Prekių grąžinimo taisyklės


Įsigijus prekę pastebėjote broką? Nufotografuokite nekokybišką, pažeistą prekės elementą ar detalę ir atsiųskite elektroniniu paštu info@septikas.lt, kartu su užsakymo numeriu ir trumpu broko aprašymu.  Tikimės, kad galėsime išspręsti Jums kilusius nepatogumus. Ir apie priimtą sprendimą Jus informuosime nedelsiant.

      Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties per 30 dienų nuo prekės gavimo ar paslaugų sutarties pasirašymo. Pirkėjas privalo grąžinti prekes pardavėjui nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo pardavėjui dienos. Pirkėjas gali grąžinti kokybišką prekę pardavėjui ir atsisakyti sutarties, jeigu daiktas nebuvo naudojamas, yra nesugadintas, išsaugotos jo vartojamosios savybės, yra nepraradęs prekinės išvaizdos. Prekė turi būti neišpakuota ir originalioje gamintojo pakuotėje.  Pirkėjas turi pateikti daikto pirkimą iš pardavėjo įrodančius dokumentus bei prekės garantiją patvirtinantį dokumentą, jeigu toks yra.

     Pardavėjas, gavęs vartotojo pareiškimą dėl sutarties atsisakymo, nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų, privalo grąžinti vartotojui visas jo sumokėtas sumas. Grąžinimai atliekami naudojant tą pačią mokėjimo priemonę, kurią klientas naudojo operacijai. Išlaidas, susijusias su pristatymu, grąžinimu, padengia pirkėjas.

      Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – http://www.vvtat.lt/?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Pirkinių krepšelis
Į viršų