Pristatymo sąlygos

Pristatymo Sąlygos

Lietuvoje:

  • Pristatymas visoje Lietuvoje naudojantis kurjerių ar pašto paslaugomis(DPD Lietuva, LP Express).
  • SIUNTŲ PRISTATYMO TERMINAS 2-3 D.D

    Pristatymo kaina:
  • DPD paštomatas: 2,99 Eur(galimas atsiskaitymas atsiimant prekes(COD – 1 Eur));
  • DPD Kurjeris į namus: 5,49 Eur(galimas atsiskaitymas atsiimant prekes(COD – 1 Eur));
  • LP Express Paštomatas: 2,49 Eur(galimas atsiskaitymas atsiimant prekes);
  • LP Express Kurjeris: 4,99 Eur(galimas atsiskaitymas atsiimant prekes(COD – 1 Eur));
  • ATSIIMTIKE NEMOKAMAI Žemaitės g. 11-78, Vilnius, LT-03118 apmokėjus už prekę internetu arba grynais/banko pavedimu, atsiėmimo metu.

    Išperkamos siuntos yra užsakomos susisiekus telefonu: +37064570833 arba el. paštu: info@septikas.lt

1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
1.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.3. Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
1.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
1.5. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
1.6. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

Pirkinių krepšelis
Į viršų